annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A7iii de beste

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

A7iii de beste

👍 Leuk bericht toch?

 

https://www.nu.nl/reviews/5992714/dit-zijn-de-beste-grote-systeemcameras.html

 

👌

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Mee eens @Sigiphoto!

 

Schiet jij er intussen al mee? En zo ja, sluit dit ook aan bij jouw bevindingen? 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Hi @Vinc_E ;

 

nee, schiet zelf nog met de A7Rii, maar heb al een aantal keer met de A7iii kunnen spelen...

Ben het met de conclusie van de Consumentenbond eens. Zelf twijfel ik nog om de resolutie van de Rii op te geven...

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Mujanast
Lid

Resolutie behouden....en zelfs vergroten? A7RIV!....week geleden gekocht en A7RII ingeruild.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Mujanast 

 

hele stap! gefeliciteerd met je aanschaf en heel veel fotoplezier ermee!

 

Indien je er wat ervaring mee hebt is het wel leuk om die in een aparte post met ons te delen?

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Mujanast
Lid

Bedankt Sigiphoto. De stap van A7RII naar A7RIV is enorm! In alle opzichten een veel " betere" camera;

- betere body / grip/ knoppen. Voelt ook veel beter in mijn handen.

- meteen aan bij aanzetten (en niet heel eventjes wachten zoals bij de A7RII)

- (uiteraard) gigantische hoeveelheid pixels. Laat zich duidelijk zien in resultaten...eindeloos inzoomen en natuurlijk geweldige cropping mogelijkheden.

- echt supersnel focussen en de nieuwe tracking (bijvoorbeeld eye af) is onvoorstelbaar.

- (subjectief misschien, maar) kleuren lijken veel " beter" / mooier bij deze A7RIV.

- (en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar er staat sowieso al voldoende op het internet)

Ik heb bewust de A7RIII overgeslagen en zou me voor kunnen stellen, dat de stap van A7RIII naar IV een minder grote is. Tegelijkertijd lees ik ook gebruikers reviews die ook hierbij opkijken van de verbeteringen die Sony doorgevoerd heeft.

Op dit moment ondersteunt DXO PL2 de A7RIV raws nog niet. Zal waarschijnlijk deze maand gebeuren. Ik gebruik geen Adobe producten meer. 

Mijn A7RII voor een erg goede prijs kunnen inruilen bij de camerawinkel waar ik altijd naartoe ga om spullen te kopen. Dat maakte de keuze voor een RIV ook een stuk makkelijker.

 

profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Hele stap.... Maarre, klinkt als geslaagd.

Gefeliciteerd en geniet ervan en wat Sigi zegt: laat ons delen in je ervaringen.

Voor mij zijn III en IV te ver, maar zelf ook getwijfeld tussen de overstap van A7R naar A7ii of A7Rii. Ook financieel best een verschil, als het je hobby is. Toch is het de A7Rii geworden.

 

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek