annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Zijn er leveringsproblemen met 4K promotie pakket?

vlekje255
Ontdekker

Zijn er leveringsproblemen met 4K promotie pakket?

Ik heb op 18-07-2013 een KD55X9005a gekocht bij Plasma-Discounter.
Toen hij op 19-07 werd afgeleverd zat er helaas geen 4k ultra hd pakket bij.
Na gebeld te hebben zouden ze kijken of ze het op voorraad hadden, als dit zo was zouden ze het nasturen.
Na een week gewacht te hebben nog een keer gebeld. Na wat navraag van de klantenservice kreeg ik te horen dat er leveringsproblemen zijn bij sony (het pakket wordt in de backorder geplaatst).
 
Mijn vraag is nu, zijn er leveringsproblemen met dit pakket?
En zo ja, hoelang duurt het nog voor ze komen?
 
Aangezien er nog geen 4k content is, was dit pakket toch de aanbieding die me over de streep trok om deze tv aan te schaffen.
 
 
 
4K Ultra HD pakket cadeau t.w.v. € 279,- bij aankoop van een Sony 4K Ultra HD TV
 
 

 

Wat moet je doen?

Koop één van de actiemodellen bij een Sony verkooppunt, vermeld op de Sony Store Locator, op de website van Sony Nederland: www.sony.nl/dealerlocator/search/ en ontvang direct bij aankoop in de winkel het Sony 4K Ultra HD pakket t.w.v. € 279,‐.

Actievoorwaarden

  • Deze actie geldt zolang de voorraad strekt, op aankopen gedaan van 18 juli 2013 t/m 1 september 2013.
  • Deze actie geldt alleen op de volgende producten: KD55X9005, KD65X9005, KD84X9005
  • Deze actie is uitsluitend geldig voor aankopen gedaan bij Sony verkooppunten vermeld op de Sony Store Locator, op de website van Sony Nederland: www.sony.nl/dealerlocator/search/ en het voordeel wordt enkel bij de retailer toegekend.
  • Sony behoudt zich het recht voor om de actie op elk moment stop te zetten of te wijzigen, zonder schriftelijke opgave.
  • Druk‐ en typefouten voorbehouden.
  • Deze actie kan niet worden gecombineerd met andere acties op het gekochte product.


Klik hieronder op een actiemodel en ga direct naar de Sony Store, Online.

0 ANTWOORDEN 0