annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Welkom

profile.country.en_GB.title
tweety2b
Ex Commander (Was always on)

Welkom

Sony Forum & Discussions is een plek waar gebruikers van Sony-electronica van over de hele wereld hulp kunnen vragen en anderen kunnen helpen.  Via de handige zoekbalk centraal bovenaan op de startpagina kun je op kernwoorden of full text zoeken. En mocht je geen eerdere discussie over je onderwerp vinden, dan kun je een nieuwe discussie beginnen door op “Start a discussion” te klikken.  We hopen dat de forumgemeenschap zal groeien en zichzelf zal onderhouden. Zo kunnen forumleden elkaar helpen.

De meest ervaren en actieve leden krijgen veelal de titel ‘Expert’. Dit zijn forumgebruikers zoals jij die de tijd nemen om hun goede productkennis met de rest van de gemeenschap te delen.  Daarnaast zijn er de Forum Moderators. Die houden een oogje in het zeil om ervoor te zorgen dat het forum vriendelijk en behulpzaam blijft. Ze kunnen geen technische vragen beantwoorden, maar sturen vragen indien nodig snel door naar een Expert of het Sony Forum-team.

Ook kunnen onze collega's bij Sony van tijd tot tijd deelnemen aan discussies. Net als de Experts doen zij dit vaak in hun vrije tijd. Ze zijn dus niet altijd beschikbaar om elke vraag te beantwoorden, maar gelukkig is er vrijwel altijd wel een ander forumlid online om te helpen.

Veel plezier!

Sony Forum & Discussions Team

Message was edited by: -Tycho-

Message was edited by: -Tycho-

Nico Henderijckx
(ex-Sony employee - fanboy forever)
11 ANTWOORDEN 11
profile.country.nl_NL.title
VerkeersschoolAlfa
Bezoeker

Hallo forum,

Wij hebben een oudere Sony camera. Het is een DCR-TRV 125E. Wij hebben Magix Film gekocht om alle oude bandjes op DVD te zetten. Nu vraagt mijn computer, bij het inpluggen van de camera om een stuurprogramma voor de camera. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes Henny

Message was edited by: VerkeersschoolAlfa

Message was edited by: VerkeersschoolAlfa

Message was edited by: -charlie-

Reason: personal information.

Message was edited by: -charlie-

profile.country.nl_BE.title
jaguar39
Nieuw

Hallo,

Ik krijg steeds een émail van : noreplyforum@eu.sony.com; met 't volgende :

Your Status

You haven't set a status update. Log in and set your status.

ten 1ste weet ik niet waar ik dat moet doen  Log in and set your status.

ten 2de zou ik graag in 't nederlands die mails krijgen

kan u mij daarbij helpen aub

Bedankt

mvg

Rosalyne

profile.country.NL.title
molleman90
Nieuw

Hoi Rosalyne,

Die mail krijg ik ook (bijna twee keer per week), maar ik heb ook geen idee wat er mee bedoeld wordt.

Je bent dus niet de enige!

Groetjes,

Theo

profile.country.NL.title
L.Peetoom
Ontdekker

Hi Rosalyne,

Ook ik krijg deze mail zeer regelmatig en ook ik heb geen idee, wat ik er mee aan moet.

Groetjes,

Lo.

profile.country.nl_BE.title
jaguar39
Nieuw

Hoi Theo en Lo,

Heb ook al aan Sony zelf de vraag gesteld maar denk dat zij zelf ook niet weten wat het is zal hem dan maar steeds verwijderen hé.

groetjes

Rosalyne :wink:

profile.country.nl_NL.title
lovelykoedja
Bezoeker

Hallo,

Ik ben aan het proberen om een vraag te stellen, maar zie nergens de optie "start a discussion" staan. Wat doe ik verkeerd?

Groetjes.

profile.country.NL.title
L.Peetoom
Ontdekker

Ik heb het idee, dat je niet ingelogd ben op deze site. Als je nog geen lid bent van deze site, moet je eerst een inlog account aanmaken, dan kan je pas inloggen. Hierna kan je pas iets doen op deze site, maw een vraag stellen of reageren op een item.

Ik hoop, dat dit helpt en je vraag beantwoord.

MVG,

Lo.

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Lovelykoedja,

Welkom op het Sony forum om hulp te krijgen met uw antwoorden.

Om een vraag te stellen en dus een nieuw onderwerp te beginnen in het forum dient u naar het relevante subforum te gaan, waaraan u onderaan het blad op de volgende link dient te klikken: "Hebt u geen antwoord gevonden? Vraag het de gemeenschap”.


Deze link vindt u onderaan het blad van een subforum (i.e. Bravia: https://www.sony.nl/discussions/community/en/support/tv_home_cinema/bravia?view=discussions

En dus niet bij de hoofdcategorie: (i.e. TV & Home Cinema: https://www.sony.nl/discussions/community/en/support/tv_home_cinema).

Ziet u deze link echter niet verschijnen onder aan het blad van een subforum, dan kunt u misschien proberen het forum in een andere browser te openen.

Ik hoop dat ik u met deze informatie geholpen heb.

Ik wens u veel plezier en succes op het forum!

Met vriendelijke groet,

-Tycho-

profile.country.nl_NL.title
Talentcoach
Bezoeker

Gewoon even een bijzonder bericht.

Mij draagbare triniton tv type KV1614E die ik in 1980 gekocht heb werkt nog steeds. Nooit gerepareerd geweest. Ik vind dat opmerkelijk. Is dat en record of zijn er nog meer van dit type tv's die nog werken?

Bravo Sony!