Deel jouw ervaring!
Na ruim twee jaar tevreden gebruik van mijn Sony Xperia 1 V is mijn toestel volledig onbruikbaar geworden na een officiële software-update van Sony. Ondanks diverse pogingen om het toestel opnieuw op te starten of te herstellen, blijft het weigeren om op te starten. Tot mijn teleurstelling neemt Sony geen verantwoordelijkheid voor de schade die duidelijk het gevolg is van deze mislukte update. Ik had altijd vertrouwen in het merk, maar deze ervaring heeft dat ernstig aangetast.
Na deze situatie zal ik Sony niet langer aanbevelen aan anderen.
Je zal Xperia companion kunnen proberen wat de meeste kans heeft om de software van de 1V te repareren.
suc6 ermee,
73's
Ik heb een soortgelijke ervaring met de service van Sony.
Mijn xperia 1V had stof in de camera en heb dit binnen de garantie periode bij sony gemeld.en opgestuurd naar Dynalogic vervolgens was er vanalles mis met het toestel, het zou krom zijn Het moederbord zou kapot zijn, het toestel had geen ontvangst ,mijn scherm zou krom zijn, het toestel was volgens Dynalogic total loss.
Ik heb het gebruikt zonder problemen tot hij opgestuurd werd!
Ik heb het toestel ongerepareerd retour laten sturen
De glazen achterzijde zat semi los in op de telefoon.
Ik heb hem getest en het camera glaasje zelf maar stofvrij gemaakt.
Daarna is door GSM Eindhoven de telefoon getest en dicht gemaakt.
Het toestel is vollig operationeel en alles werkt!
Alleen had ik al een nieuwe 1VII aangeschaft
En ik ben de opstuur kosten (16 euro) en de onderzoekskosten bij dynalogic (68.34euro ) kwijt.
Dus NEE Sony support jullie zijn niet goed bezig