annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Playmemories app: Stuitend slechte aanmeldservice

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Sony Playmemories app: Stuitend slechte aanmeldservice

Om de zoveel tijd dwingt Sony mij mijn wachtwoord te veranderen om in te loggen bij Sony Playmemories App. Vervolgens moet er gecontroleerd worden of ik een robot ben en krijg je van die stuitend slecht zichtbare plaatjes te zien waarop geklikt moet worden.

Ik kom voortdurend in een loop terecht. Het vinkje gaat groen en vervolgens blijft de boel hangen.

Nog afgezien van het feit dat deze verificatie stuitend onhandig is (ook de getallen opnoemen werkt voor geen meter), zorg in ieder geval er voor dat het fatsoenlijk werkt.

Ik word deze driemaandelijkse ellende onderhand spuugzat. Kan die verificatie eens op een fatsoenlijke manier verwezenlijkt worden. Op een manier die handig is voor de klant en toch veilig. Denk aan Google Authenticator als een van de mogelijkheden.

 

 

 

 

 

Geloof me, zowel het wachtwoord als het emailadres kloppen echt.

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi pieterlj,

 

Bedankt voor je duidelijke feedback. Vervelend  dat het veranderen van je wachtwoord zo moeizaam gaat. De app en de website zijn onderdeel van Sony Entertainment Networks, die laatst een update had waardoor de site er een tijdje uitlag. Wellicht dat dat het probleem was. Mochten je problemen nog niet verdwenen zijn, kan je het beste Sony Entertainment (oftewel Playstation, zie ook

https://www.playstation.com/nl-nl/sign-in-and-connect/linking-accounts/) hiervoor contacten.

 

Als je onderaan het inlogscherm kijkt zie je 'klantendienst' en 'neem contact met ons op' staan. Zo kom je onder andere op de volgende pagina's uit:

Wellicht dat je hier de hulp kan vinden die je zoekt:

https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/#/subject/5541512/

https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/help-library/my-account/login-details-and-verification/ho...

 

Mocht dat allemaal niet helpen, kan je hier het contactformulier invullen om met Sony Entertainment Network/Playstation in contact te komen:

https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/contact-form/?default=network-account

 

 

Succes!

Gr,

ThomSBNL

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Link 1: ook hier krijg je dus weer die stompzinninge verificatie. Zelfde probleem. Werkt niet.

Link 2: hier moet je je voor aanmelding. Zie hierboven.

Link 3: geen hulp

UIteindelijk maar een email gestuurd.

 

Er zijn echt betere manier van verificatie als deze zeer irritante.

 

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

En ook de laatste mogelijkheid werkte niet.

Maar uiteindelijk na poging 90 of 100 kom ik er weer in.

Tot over 3 maanden want dan vind Sony dat ik mijn wachtwoord weer eens moet veranderen.

Doe eens iets aan die stompzinnige manier van aanmelden.

Verificatie via plaatsjes is echt heel slecht.

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi Pieterlj,

 

Dankjewel weer voor je feedback, goed om te horen dat het uiteindelijk toch is gelukt. Als lokaal Consumer Electronics team hebben wij geen invloed op de verificatiemethodes van Sony Entertainment, maar we zullen je feedback doorgeven.

 

Mvg,

ThomSBNL

profile.country.NL.title
peterfitskie
Ontdekker

Pieterij drukt het nog zachtjes uit met "Stuitend slechte". Ik heb daar in gedachte hele andere bewoordingen voor.:thinking::rage::devil::angry_devil:

 

m.vr.gr.

Peter Fitskie

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Bedankt voor het delen van je gedachten, dat voor je 1e post in de Sony Community.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!