annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony community beperking tot land waar je woont.

profile.country.BE.title
Sam-Ae
Ontdekker

Sony community beperking tot land waar je woont.

Iemand een idee hoe je kan reageren op de sony community van een ander land met een Belgisch account? 

Snap niet waarom je hier enkel kan reageren per land. Ik heb momenteel een probleem met Dolby Vision op Netflix waardoor constant het beeld van contrast veranderd. Op de Sony Community UK had ik hier een discussie over gevonden, maar blijkbaar is het niet mogelijk om daar te reageren met een Belgisch account. Telkens ik me wil aanmelden krijg ik een melding om naar de Belgische community te gaan of om op de UK community te blijven, maar als ik kies om te blijven gebeurd er niets.

Het zou toch mogelijk moeten zijn om over problemen te spreken met mensen van andere landen ook. 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om in de Sony Community UK ingelogd te wezen, is mogelijk via de volgende truc als je ben ingelogd hier:

Aan de rechterkant van de community index pagina zie je in het rode vlak "Xperia Forum" met daarin een zwarte balk met de tekst "Naar het forum". 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
callefr
Ontdekker

Ik merk hier juist hetzelfde. Enerzijds is een nederlandstalige community heel leuk en heel geapprecieerd, maar we zouden moeten in staat zijn om de volledige community dabse te onderzoeken; Het heeft geen zin om met een vraag te zitten die internationaal al beantwoord is terwijl op ons eigen forum er geen antwoord te vinden is.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@callefr  schreef:

Het heeft geen zin om met een vraag te zitten die internationaal al beantwoord is terwijl op ons eigen forum er geen antwoord te vinden is.


Om het antwoord te lezen en toe te passen is inloggen toch niet nodig. anders maak je toch een 2e account aan.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!