annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony cashback claim werkt niet?

profile.country.NL.title
Project49Music
Nieuw

Sony cashback claim werkt niet?

Goedenavond iedereen,

 

Vandaag heb ik mijn SONY 320GB CFEXPRESS TYPE-A TOUGH MEMORY CARD ontvangen, geregistreerd op mijn Sony-account en vervolgens geprobeerd mijn Cashback te claimen.

Bij het invullen van het formulier waarin wordt gevraagd om de productnaam, de aankoopdatum en de (online) winkel die Sony heeft geselecteerd om deel uit te maken van de actie.

Bij het indienen stuit ik op het volgende probleem:

De pagina wordt opnieuw geladen met een foutmelding dat er al een claim is ingediend en dat ik het opgegeven serienummer moet controleren. Het gekke is dat dit geen veld is dat ingevuld kan worden na het selecteren van de CEA-G320T.

Heeft iemand hetzelfde of doe ik iets fout?

 

2023-05-20.png

Tags (1)
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De laatste jaren is de voorwaarden om een cashback in te dienen dat dit pas mogelijk is na 30 dagen na aankoop

Deze cashback actie loopt van 01-05-2023 tm 31-07-2023, vanaf de start van deze cashback actie zijn de 30 dagen nog niet voorbij.

 

Cashback voorwaarden 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Fotomansje
Lid

Dat van die 30 dagen klopt niet. Ik heb een camera gekocht op 17 mei en afgelopen zondag 21 mei het formulier ingevuld en verstuurd. Vandaag 22 mei als bericht gehad dat alle gegevens kloppen en dat ik recht heb op de cashback.

profile.country.NL.title
Fotomansje
Lid

Nu gaan we even uit van het negatiefste.

Stel iemand heeft die kaart al voor jou gekocht en de claim ingediend en achteraf de verkeerde kaart besteld en teruggebracht. KE, sowieso al niet de meest betrouwbare winkel, hangt hem terug in het vak en jij ben de volgende die die kaart koopt. Ja dan werkt de cashback niet meer.

profile.country.NL.title
Project49Music
Nieuw

Mag hopen van niet, ik heb zelf nog geen problemen gehad met KE alleen als dit écht zo is en geen foutje van Sony of systemen (heb ondertussen ticket aangemaakt) dan ga ik zeker aan de bel trekken bij KE.