annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Registratie lukt niet Sony earbuds WF-1000XM5

profile.country.NL.title
Xelitas
Ontdekker

Registratie lukt niet Sony earbuds WF-1000XM5

Hoi, 

Ik probeer mijn nieuwe Sony earbuds WF-1000XM5 te registreren, maar als ik het modelnummer invoer en daarna naar het onderste gedeelte "aankoopgegevens" wil dan kan ik niks selecteren of aanklikken. Ik heb dit in 3 verschillende browsers geprobeerd maar overal lukt het niet. 
Dit wil zeggen als ik over Ja of Nee ga dan krijg ik een verbodsicoontje. En bij de selectie vakjes kan ik op klikken maar krijg geen keuze veld om een land of iets te selecteren. Overigens kan ik ook geen tekst invoeren in de onderliggende velden. 

Wie kan mij hiermee helpen wat er aan de hand is ? 

Met vriendelijke groet, 
Kevin

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @Xelitas ,

 

Chanel van Sony hier.

Wat vervelend dat je je product niet kunt registreren.

Misschien dat je bij de product gegevens iets niet goed in hebt gevuld.

Zodra dit namelijk in orde is moet je de rest van de gegevens in kunnen vullen, zo niet kan de rest ook niet worden ingevuld.

Ik hoop dat het gaat lukken anders hoor ik het graag.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
Xelitas
Ontdekker

Hoi ChanelSony,

Ik heb mijn modelnaam in kunnen vullen, daarna het nummer onderop de WF-1000XM5 lader 7 cijfers. Nu kon ik alles invullen. Alleen als ik registreren aanklik wordt ik vervolgens naar mijn producten pagina weer gestuurd en geeft hij aan dat ik nog geen product geregistreerd heb. Terwijl ik alles dus ingevuld heb en op registreren geklikt heb na het invullen.

Wat is er hier aan de hand ?

Groeten,
Kevin

profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @Xelitas ,

 

Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt.

Ik heb het intern even nagevraagd wat je nu het beste kan doen, ik kom bij je terug als ik een antwoord heb.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
Xelitas
Ontdekker

Hoi,
Het is inmiddels gelukt. Heb het vandaag nog eens geprobeerd en het lukte nu ineens wel ondanks alles precies hetzelfde te hebben ingevuld.

Het product staat nu wel in mijn producten dus ik ben blij 😊👍

profile.country.BE.title
Lisastolat
Nieuw

Ik kocht draadloze oortjes WFC700NB en kom hetzelfde probleem tegen, ik kan ze niet registreren. Al verschillende keren geprobeerd op verschillende dagen en verschillende toestellen, lukt niet .... Ik kan enkel de modelnaam ingeven, de verplichte velden daarna tonen een verbodsteken en die kan ik niet invullen... ik krijg wel telkens mailtjes dat ik mijn product niet mag vergeten registreren, lukt dus niet 😞