annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

playmemories home geluid loopt niet sync

profile.country.NL.title
erickp
Ontdekker

playmemories home geluid loopt niet sync

Goedemorgen,

Ik heb sinds een jaar problemen met Playmeomories home.Het geluid loopt na samenvoegen van mijn camera bestanden (AVCHD) naar gelang de film langer duurt niet meer synchroon.Ook na de laatste update is dit niet opgelost.Aangezien ik mijn homevideo's opsla op een externe harde schijf is dit heel vervelend.Weet iemand raad of is er een vergelijkend programma waar ik dit mee kan doen ? Help ! Zo langzaam wanhopig !

Erick

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de homevideo's op de televisie toestel wordt geprojecteerd, zijn het in de meeste gevallen de beeld verbeteraars die de lipsync veroorzaken.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
jovande9021
Nieuw

Hallo, 

Ik heb hetzelfde probleem met Playmemories. In film die ik samengevoegd heb op mijn desktop, merkte ik dat er een decalage ontstaan was tussen geluid en beeld (na een zekere tijd loopt het geluid een halve seconde achter op het beeld). Ik heb toen de laatste versie van Playmemories gedownload op mijn laptop en de samenvoeging daarop overgedaan. Het resultaat was echter helemaal hetzelfde: opnieuw dezelfde decalage tussen beeld en geluid. Ik hoop dat deze bug in Playmemories snel opgelost wordt en dat we een nieuwe versie van Playmemories kunnen downloaden.

Johan