annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Onmogelijk om gebruik te maken van aanbod van Sony

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Mar1604
Bezoeker

Onmogelijk om gebruik te maken van aanbod van Sony

Geachte heren van Sony,

Ik heb 2 vragen. Ten eerste:

Mijn zoons hebben een PS3 en ik heb in het verleden een registratie voor het PSN gemaakt.

Na alle problemen met betrekking tot de identiteitsfraude heeft Sony mij een aanbod gedaan om een jaar lang gratis lid te worden van CSIdentity.

Het probleem is echter dat je wel eerst moet inloggen op je PSN account. Echter de server ligt er volgens mij al meer dan 2 weken uit en ik kan op geen enkele wijze mijn wachtwoord opvragen. Laat staan op nieuw registreren. Het is leuk hoor zo'n aanbod van Sony, maar wat heb ik er aan als ik niet kan inloggen op het door mij aangemaakte PSN-account?

De tweede vraag die ik heb is waarom is het zo verschrikkelijk moeilijk om ergens een Customer Service Emailadres te vinden. Ik heb echt dagen gezocht op alle sites van Sony om deze vraag te stellen zonder hem op een forum te hoeven plaatsen, maar ik zie dat de Customer Care vooral voor de Playstation niet echt een prioriteit heeft. Ik kan mij best voorstellen dat jullie niet zitten te wachten op allerlei kinderen die vragen stellen, maar het zou als ouder toch mogelijk moeten zijn om op de een of andere wijze contact met jullie op te nemen?

Met vriendelijke groet,

Mw. M.M. Beers

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Mar1604,

Allereerst welkom op het Sony forum.

Bedankt voor uw vraag, ik heb deze doorverwezen naar Sony en er zal binnenkort iemand bij u terugkomen met een antwoord, in deze discussie of per privébericht. 

Ik hoop u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

-Tycho-

Forum moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Mar1604
Bezoeker

Is hier eigenlijk wel iemand die antwoord geeft op vragen die klanten stellen???

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Mar1604,

Allereerst welkom op het Sony forum.

Bedankt voor uw vraag, ik heb deze doorverwezen naar Sony en er zal binnenkort iemand bij u terugkomen met een antwoord, in deze discussie of per privébericht. 

Ik hoop u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

-Tycho-

Forum moderator

profile.country.nl_NL.title
Mar1604
Bezoeker

Tycho,

Hartelijk dank voor de beantwoording van deze vraag en het doorzetten van de vraag naar Sony.

Met vriendelijke groet,

Mar