annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

niet mogelijk om PLAY MEMORIES te downloaden

BF5635
Nieuw

niet mogelijk om PLAY MEMORIES te downloaden

Hallo,

 

het is mij onmogelijk om PLAY MEMORIES te downloaden, niet via Firefoxs en ook niet via Explorer.

 

Graag een oplossing?

 

Mvg

 

Bert

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Hi @BF5635,

 

Via welke link heb je het downloaden geprobeerd?

Onderstaande link zou moeten werken via Internet Explorer.

 

http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/disoft/int/download/playmemories-home/win/nl/

 

Hoor graag of het gelukt is!

 

Joost

BF5635
Nieuw

Hallo,

 

dank voor de mail.

 

Heb dit ook via de sonylink geprobeerd, krijg altijd melding dat er geen internetverbinding is en foutmelding 0101-1007-4032

 

 

Dank u

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De bovenstaande link is gewoon hier te downloaden op een windows7 PC, mogelijk is het een beveiliging op de PC.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ruudvanhees
Nieuw

Hallo,

 

ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb dieverse beveiligingen van mijn PC uitgeschakeld maar toch blijf ik deze melding zoals boven beschreven behouden.

Wie kan mij aangeven om welke beveiliging het gaat?

Besturing windows 8.1

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

 

Mogelijk bij iemand met W7 en daarna het bestand op een USB-stick, om daarna thuis te installeren. Via mail kan het bestand niet verstuurd worden i.v.m. de >15MB grote van het bestand.

 

suc6 ermee,
73's



 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
manou001
Ontdekker

heb dit probleem ook. kan iemand mij vertellen of het lukt met een USB stick via een andere computer of is er nog een andere manier om play memories te downloaden op een laptop waarop windows 7 geinstalleerd is!

Goirle1951
Ontdekker

onderstaande screenprint geeft aan welke melding ik steeds krijg. Het groene balkje "voorbereiden" blijft gaan zonder resultaat. Wie weet raad. bvd Henk

 

probleem sony memorie.png