annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gratis 3D brillen

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
de.clercq.b
Nieuw

Gratis 3D brillen

Vandaag heb ik een pakje met 2 gratis 3D brillen ontvangen. In een bijhorende brief wordt gevraagd om een enquête in te vullen over mijn TV die ik heb gekocht. Hiervoor zou ik een 3D Blu-ray krijgen en kan ik ook een gratis 3D-transmitter ontvangen. Ik kan echter die enquête nergens vinden! Iemand die mij kan helpen?

In de brief staat het volgende:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zaventem, 1/04/2011

Geachte klant,

In het najaar van 2010/begin 2011 heb je deelgenomen aan onze actie voor een gratis Playstation 3 bij aankoop van een Sony 3D TV. Nogmaals dank voor je deelname. We zijn verheugd dat je hebt gekozen voor Sony.

Sony wil dat je optimaal kunt genieten van je nieuwe 3D TV. Daarom krijg je van ons twee 3D-brillen cadeau.

Heb je je toestal al geregistreerd op MySony? Dan kan je daar een enquête invullen over je nieuwe TV. Als dank daarvoor krijg je de speciale 3D Blu-ray disc Champions League Highlight 2009/2010. Als je je TV nog niet hebt geregistreerd, ga dan meteen naar www.sony.be en klik op MySony. Dan kan je alsnog de enquête doen en de bonusdisc ontvangen.

Let op! Om de brillen te gebruiken en TV in 3D te kunnen bekijken heb je een 3D-transmitter nodig. Niet alle toestellen hebben een ingebouwde transmitter. Als je geen transmitter hebt aangekocht of als je TV geen ingebouwde transmitter heeft, kan je dit bij het invullen van de enquête aangeven. Je ontvangt de transmitter dan gratis thuis.

We hopen dat je lang blijft genieten van je nieuwe Sony TV en van de 3D-brillen.

Met vriendelijk groet,

Sony Benelux

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

70 ANTWOORDEN 70
profile.country.nl_NL.title
Sabieta
Bezoeker

Beste Hans,

Wij hebben in november 2010 ook een 3d tv aangeschaft en daarbij hebben wij ook de ps3 gekregen. Alleen hebben wij toen geen gratis 3d brillen bij gehad.

Wij hebben de producten toen ook geregistreerd.

Kunnen wij nog in aanmerking komen voor de 3d brillen?

Met vriendelijke groet,

Sabieta