annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Favoriete televisieseries, oud en nieuw

KelvinV
Bijdrager

Favoriete televisieseries, oud en nieuw

De laatste tijd heb ik, tussen de zonnige dagen door, lekker veel televisieseries gekeken, zowel nieuwe series als klassiekers als Twin Peaks. Ik ben nu net klaar met de laatste boxset van The Walking Dead, en ik heb zin meer!

 

Welke series kijken of volgen jullie op dit moment, en welke oude series zou je aanraden aan iemand die ze nog niet gezien heeft?

2 ANTWOORDEN 2
ClarissaW
Lid

Ben tegenwoordig minder van het televisie kijken, maar ik heb naasten die heel gefrustreerd zijn dat ze de serie Homeland niet met mij kunnen bespreken...

 

De hoofd acteur Damian Lewis vond ik trouwens wel heel goed in Band of Brothers, als je die gemist hebt: 10 delige serie uit 2001, die de paratroopers van Easy Company door hun missies in de Tweede Wereldoorlog volgt. Gebaseerd op een werkelijke compagnie dus iedere aflevering opent eerst met de oude veteranen die herinneringen ophalen. Geregiseerd door Spielberg en geproduceerd door Tom Hanks.

 

10 afleveringen dus er zit een eind aan en hoewel je weet wie er gaat winnen :smileywink:, is het toch een spannende en aangrijpende serie.

 

 

 

 

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Hallo iedereen,

 

Ik hou toch wel van comedies, net als dat ik Friends echt geweldig vond, heb ik nu een nieuwe favoriet: Modern Family. Desondanks dat iedereen niet dezelfde humor heeft, zijn veel vrienden en familie van mij het toch wel eens dat deze serie een echte aanrader is! Dus als je zin hebt in een leuke comedy of je zit in een dipje en je kunt wel een opkikker gebruiken, raad ik Modern Family aan :D.

 

Groetjes,

 

Amal_S

Amal_S