annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Experia 1 II

profile.country.NL.title
JanWillem
Nieuw

Experia 1 II

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Experia 1 II. Er blijven meldingen erg lang staan, zoals bij mijn agenda: fout bij synchroniseren of Uw betaling is verzonden, kan wel 30 seconden duren.

Weet iemand een oplossing?

Thnx, JW.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Slechte netwerk verbinding?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
JanWillem
Nieuw

Sorry dat het zo lang duurde dat ik antwoord, kwam niet in de app..

  • Nog steeds extreem lang in beeld, bvb "bevestigingen dat je iets gedaan hebt.
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

@JanWillem ik denk in de zelfde richting als @pa3eia Toch kan je ook een geforceerde herstart proberen, waarbij de cache wordt gewist.

Druk power en vol down gelijktikdig in.

Trek je niets aan van buzz - pauze - 3 X buzz en hou de toetsen 2 minuten ingedrukt.

Daarna opnieuw opstarten.