annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback

profile.country.NL.title
Sunil1
Ontdekker

Cashback

Ik heb een Sony RX100 M7 online gekocht bij een winkel, deze camera valt in een cashback actie van €100. Hiervoor de gevraagde gegevens online opgestuurd naar Sony, krijg ik de volgende reactie van Sony:

 

"Wij nemen contact met u op in verband met uw deelname aan onze Sony-promotie via onze actiepagina voor product DSC-RX100M7. Onze controles hebben bevestigd dat de geclaimde aankoop nooit heeft plaatsgevonden en dat uw factuur niet origineel is.
Daarom is uw claim gemarkeerd als een frauduleuze claim die is verboden onder de algemene voorwaarden van de promotie, waarvoor we ons het recht voorbehouden om de betaling van de cashback te weigeren. U bent ook officieel op de zwarte lijst geplaatst voor alle huidige en toekomstige Sony-campagnes en alle toekomstige betalingen worden geblokkeerd."
Houd er rekening mee dat Sony frauduleuze claims zeer serieus neemt en ernaar zal streven om gepaste juridische stappen te ondernemen.'

 

Echt belachelijk, waarschijnlijk willen ze bij Sony het bedrag niet uitkeren. Heeft iemand hier ervaring mee?

1 ding weet ik zeker, dit is mijn eerste en laatste Sony product!

0 ANTWOORDEN 0