annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback verificatie email niet ontvangen

profile.country.NL.title
kdryder
Nieuw

Cashback verificatie email niet ontvangen

Hallo,

Ik heb een 200 euro cashback claim voor een sony cybershot dx10 mk4 op 5 dec 2021 via het online fomulier op sony.nl ingediend. Ik heb op het scherm een bevestiging gekregen dat de claim ontvangen is maar verder geen email ontvangen met een claim id code. Wat moet ik doen? Alvast bedankt.

KD

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er zit verschil in tussen ontvangen en de goedkeuring met id-code. Als er niet aan de voorwaarden is voldaan wordt er geen id-code verstuurd.

 

Probeer de cashback van DX10mk4 nogmaals aan te vragen met het voldoen aan alle voorwaarden.

Belangrijk is dat het serie-nummer uit de doos wordt geknipt en dan pas er een foto van het serie-nummer maken.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
kdryder
Nieuw

Bedankt voor je bericht. Ik heb alles volgens de voorwaarden gedaan toen. Ik heb net geprobeerd om opnieuw de claim aan te vragen. Maar krijg de foutmelding dat er al een claim ingediend is voor dit product. Ik heb nu contact met sony via twitter opgenomen. 

KD

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gaat het telefonisch niet sneller dan via Twitter?

Onderaan iedere webpagina van de Sony Community is de link aanwezig Contact Opnemen , met het telefoonnummer.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!