annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cashback actie nooit ontvangen??

Kimenfrank
Ontdekker

Cashback actie nooit ontvangen??

Goedemorgen, in december al een tv van Sony gekocht met de beloofde cashback actie op de desbetreffende tv, netjes het product geregistreerd , maar geen geld ontvangen! 

Iemand nog een tip wat te doen?

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
Ellen_M
Lid

Hi Kimenfrank,

 

Wij hebben inmiddels op jouw bericht op Facebook gereageerd. Wij zullen je daar verder helpen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ellen

kweemaes
Nieuw

Ik wacht ook nog steeds op mijn geld. Op diverse mailtjes wordt niet eens gereageerd en bij bellen krijg je een vaag antwoord dat het allemaal langer duurt.  Tv eind december gekocht, waar blijft mijn euro 100,-???

 

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste kweemaes,

Welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je je gefrustreerd voelt.

Wegens de enorme hoeveelheid aanvragen van de cashbacks is er wat vertraging opgelopen bij het verwerken van alle cashback claims en het overmaken van het geld.

De promotieafdeling kan je hierbij direct verder helpen (sonypromotie@consumercare.info) of je kunt contact met ze opnemen via 0900 287 2768 (€0,20 p/m).

Alvast erg bedankt voor je geduld,

Met vriendelijke groet,

Amal_S
pedrovice
Nieuw

Hoi,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij zou de cashback binnen 3 weken op mijn rekening staan, echter zijn wij nu 5 weken verder. Ik heb wel een reactie gehad van sony dat er vertraging is ontstaan bij de uitbetaling en dat deze z.s.m. wordt uitgevoerd. 

 

Groeten,

 

Peter 

profile.country.NL.title
brianlee_011
Ontdekker

I also didnt receive mine. 

I filed the cash back last december 2018 and thought processing will take till 8 weeks.

Now it is december. Also Didnt received any confirmation that they received my file.

 

Where can i get this back?

profile.country.NL.title
JossNetherlands
Lid

same issue for me as per my other email.

something really going wrong with SONY on this...

profile.country.NL.title
JossNetherlands
Lid

after telling me privately my problem will be solved I got the feedback that it won't

big joke this "customer service"...

 

profile.country.NL.title
boydstr
Ontdekker

Ik heb bij mijn aankoop van mijn Sony 4K HDR Reality pro engine tv van medewerker van MediaMarkt €100,- cashback actie flyer gekregen duurde ook bij mij wat langer maar heb wel het geld ontvangen.

profile.country.NL.title
Michael79-27.
Ontdekker

Goeden dag 

ik heb deze zomer augustus 3tv gekocht bravaria xr65A80k

ingevuld op de site om de cashback terug te krijgen maar tot op heden niks gezien 

wie zou mij kunnen helpen dit op te lossen