annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

cashback 2022 problemen

hansandree
Nieuw

cashback 2022 problemen

Beste mensen,

wat een ellende. Al 3 dagen bezig om de formulieren voor de cashback van een nieuwe Sony camera in te voeren. Systeem werkt niet goed als je zoals ik, een zgn. kit hebt gekocht. Dan wordt niet de lens, maar alleen de camera geregistreerd. Alles opnieuw in moeten dienen en dan blijkt dat er nog een invul-pagina is waar serie nrs etc. moeten worden ingevuld. Bij de 1e registratie kwam dat vervolg niet. Nu blijkt dat je de doos waar de gegevens op staan, kapot moet knippen, en een foto moet maken waaruit zou moeten blijken dat je niet fraudeert. Nou ja, dat hebben we dan ook maar weer gedaan. Om zeker te weten of het nu goed was, met de klantenservice gebeld omdat de actie morgen afloop ! Man, eerst 15 min. wachten en dan iemand die alleen maar : uhuh...uhuh...zegt en vervolgens niets voor je kan doen. Intussen weten we dus nog niks en krijgen ws de cashback dus niet. Maar dat maakte de camera nou net bereikbaar. Zucht.... hele diepe zucht. En een klacht indienen helpt ook niet. Ben best wel boos/teleurgesteld. Iemand soortgelijke ervaringen ? Of ben ik pechgeval nr 1 in 2022 ?

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer het eens met een andere brouwser ofdat je dan wel alles op iedere pagina correct in kan vullen.

 

Het serie nummer uit de doos knippen is om het een cashback in te dienen en daarna het artikelterug te sturen te voorkomen.

 

De actievoorwaarden zijn niet voor niks te downloaden/lezen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
jpvn64
Nieuw

hier in sept. een sony lens gekocht en wilde na 30 dagen de cashback innen,  dit lukte niet problemen met verzenden van van het invulformulier. het het aantal xren geprobeerd, ook op andere dagen maar zonder succes. Vandaag tijd en nogmaals geprobeerd en krijg ik nu te lezen dat de aankoopdatum fout is. aankoopdatum is gewijzigd in aankoop vanaf 1- 11- 2022 dus helaas kan geen cashback meer aanvragenmet mijn code. 

GuidoSony69
Nieuw

Beste allemaal,

 

Ik heb op 8-11-2022 de soundbar HT-A7000 van Sony  gekocht en er was toen een cashback actie van 250 euro op die ik toen meteen wilde claimen maar kreeg toen de melding dat ik eerst 30 dagen moest wachten.

 

Nu wilde ik het gisteren doen en nu lukt het me niet maar staat er een nieuwe actie als na 1-12-2022 een soundbar koopt.

En op de actie pagina kreeg ik vandaag de foutmelding HTTP ERROR 400.

 

Hoe kom ik nu als nog aan de 250 euro Sony?

 

Mvg,

Guido

bvg___
Nieuw

Ik kan zelfs de actie niet bereiken. Er lopen momenteel zogezegd geen acties... Da's mooi honderden euro's door de neus geboord als dat zo blijft...

 

Sony_cashback.png

Remcodusdat
Nieuw

Ik moest maand wachten van Sony voor het aanvragen van cashback, netjes gedaan en gehele cashback actie ook bij mij verdwenen........200 euro verdampt........

posoflu
Nieuw

Ik moest maand wachten van Sony voor het aanvragen van cashback, netjes gedaan en gehele cashback actie ook bij mij verdwenen........100 euro verdampt........

 

zelfde probleem moeste 1 maand wachten voor indienen

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Anne_Sony & @Bibi_Sony 

Het probleem met de lege Cash-back site is op dit moment in diverse landen van Europa, ondertussen is de post vanaf 11-12-2022 geraporteerd.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
rhr_2903
Ontdekker

Ik heb op 31 oktober 2022 een Experia tv aangeschaft bij Hello-TV, en begin november getracht de 110 Euro cashbackactie in te vullen. Toen kreeg ik te zien dat ik een maand na aanschaf pas mee kan doen. Op de factuur van Hello-tv staat vermeld dat ik uiterlijk 13 december de cashback moet claimen. Het is nu 12 december en als ik de url 'www.sony.nl/acties' in tik krijg ik de melding dat er momenteel geen acties meer lopen. Rara politiepet ...

Ik heb vooralsnog de tv geregistreerd en ga morgen maar opheldering vragen bij Hello-tv enof bij Sony.

Wordt vervolgd

I purchased Sony Bravia XR55A80K on 19th October 2022 from MediaMarkt. This set had an cashback offer Euro100/-. 

 

I tried applying for the cashback offer as soon as the set was delivered but your site told me to wait for a month to apply for a cashback. But when I tried applying for it after a month. I'm unable to apply.

 

Can someone from please advise on how to apply for this cashback?