annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ziggo authenticatie probleem (SAC failed) CI+-module

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ziggo authenticatie probleem (SAC failed) CI+-module

Na de migratie van het oude digitale netwerk van Ziggo van het digitale netwerk van UPC zijn er met de CI+ module van Neotion versie 1.2 authenticatieproblemen (SAC failed) met Ziggo gecertificeerde Bravia TV toestellen.

 

Het authenticatie probleem is op te lossen met een nieuwe CI+ module (1.3).

 

Meer info:

Ziggo community

Ziggo-gebruikers

 

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Het betreft voornamelijk toestellen uit 2011 en 2012 blijkbaar. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo te zien zijn er ook andere merken waar dit probleem voordoet, terwijl de certificering wel is afgegeven.

 

De oude Ziggo helpdesk verwijst nog steeds helaas op verschillende fora's en telefonisch naar de helpdesk van o.a. Sony.

Wat naar mij inziens volkomen belachelijk is, certificering is toen afgegeven voor deze toestellen i.c.m. de CI+ module.

De problemen doen pas voor nadat het oude Ziggo digitale netwerk is aangepast.

 

 

Tot op heden is helaas nog de enigste oplossing een nieuwe CI+ 1.3 module.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!