annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Strepen en zwart beeld Sony Bravia KDL40BX420

Emma1992Almere
Ontdekker

Strepen en zwart beeld Sony Bravia KDL40BX420

Op mijn Sony Bravia TV KDL40BX420 (zie foto typeplaatje) komen direct bij opstarten verticale blauwe strepen in beeld en binnen 1 minuut wordt het hele beeld zwart. Zie de foto, beeld is bewust zonder signaal genomen.
De TV is 3,5 jaar oud (kosten 499 euro bij De Block, helaas failliet) maar van een premiummerk als Sony verwacht ik dat een TV zeker 10 jaar meegaat zonder problemen, mijn eerdere Sony TV ging 12 jaar mee.
Als ik rondkijk op fora lijkt het er sterk op dat het panel defect is, dit is duideljik een fabrieksfout, ik verlang dan ook een reparatie zonder kosten voor mij, zie de uitleg hierover bij Consumentenwijzer.
Ik hoop dat u snel met een oplossing komt, van een premiummerk verwacht ik ook een premium service. Bij voorbaat dank!.IMG_2838.JPGIMG_2842.JPG

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Zijn deze strepen alleen op de HDMI ingang te zien, of ook op bijv. de digitale tuner?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Emma1992Almere
Ontdekker

Bedankt voor uw reactie. De strepen zijn ook te zien als de TV aangesloten
is op de kabel (UPC/Ziggo).
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wij zijn geen klantenservice. Je bericht lijkt geschreven alsof je hier meteen een oplossing verwacht. 

 

Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Als het inderdaad een bekend mankement is, dan zal daar een regeling voor zijn. Maar dat is iets wat zij je kunnen vertellen.