annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

CI+PLUS MODULE V1.3 INSTALLEREN

crediteur
Ontdekker

CI+PLUS MODULE V1.3 INSTALLEREN

Ik heb een digitale tv en heb pas een ci+ plus module v1.3 gekregen. Moet ik een software update van de module doen? Of is dit alleen voor interactieve tv's. Ik heb eenmaal gedaan en toen kreeg een ci+plus foutmelding; ik moest controleren of de kaart er wel goed inzat. (deze zat er goed in). Authenticatie startte niet meer op. Mijn gevoel zegt dat ik de software update niet had moeten doen bij de KDL-32V5500. Ik heb nu een nieuwe module gekregen en wil het deze keer goed doen. Weet iemand hoe het moet. Alvast bedankt

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Eerst zenders opnieuw installeren. Als de TV aangeeft dat de CI+ module erin kan, dan pas erin doen en kabel aansluiten. 
Eigenlijk gewoon volgen wat de TV aangeeft. Laat even weten of het dan nog niet werkt. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je andere vraag vandaag hier in de community zegt je dat je een Smit 1.1 module gebruikt, was dat voor een tweede TV toestel?

 

De 1.3 module is dit een Smit of iets dergelijks, of een officiele van oud UPC/Ziggo?

 

De software update voor de module's kan je gewoon uitvoeren, er is (nog) nergens een melding geweest dat deze update problemen heeft gegeven.

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
crediteur
Ontdekker

Bedankt hiervoor. Echter moet ik ook een software update voor de ci+plus module doen? Of is dit alleen voor interactieve tv's

crediteur
Ontdekker

V1.3 waar ik een software update deed was een Quantis. Ik heb deze teruggestuurd en nu heb ik een @Smit gekregen van Ziggo. Ik heb maar een tv

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je kan de CI+ module gewoon laten updaten, de update heeft niet alleen met het interactieve gedeelte te maken.

Ben je ook gelijk de update melding kwijt.

 

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
crediteur
Ontdekker

Ik heb vandaag gekeken en de module blijkt jammer genoeg de versie 1.2 te zijn. Ik kon het alleen aan de kleur herkennen

Is het beste om hem te installeren via fabrieksinstellingen of via de digitale setup. Dit laatste kan nl. ook. Ik weet niet wat het beste is. Weten jullie het antwoord

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Het werkt waarschijnlijk beter als je een 1.3 module (oranje) gebruikt.