annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

49x8505B - Streamen vanaf PC

OPGELOST
profile.country.NL.title
roben008
Lid

49x8505B - Streamen vanaf PC

Op mijn vorige Bravia (EX500) kon ik in het X Bar menu van de TV uit de mappen op mijn PC kiezen welke foto's, video's enz ik wilde bekijken. In het menu van mijn nieuwe X8505B zie ik -als ik mijn PC als mediaserver selecteer, alleen maar de mogelijkheid om alle foto's of video's etc. te bekijken. Dat zijn duizenden bestanden.  Niet te doen... Ik kan nergens de mogelijkheid ontdekken om een map te selecteren, zodat ik bv alleen de foto's van 'Vakantie 2015' te zien krijg. Dat zou toch mogelijk moeten zijn?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Blijkt dus idd mogelijk te zijn. Als de server is geselecteerd geeft de knop 'options' de mogelijkheid om voor weergave in mappen te kiezen. Vreemd dat dit geen standaardinstelling is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens mij heb ik in Sony Line Up 2014 dit zelfde probleem en de oplossing tijdje geleden gelezen.

 

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt de weergave aanpassen in het menu. Er is een optie die zeker wel de mappen en titel laat zien. 

Het kan ook liggen aan de mediaserver die de informatie deelt. Kijk even rond welke mediaserver het beste aansluit bij jouw wensen. Probeer Twonky of de PS3 media server eens.

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Ook bij gebruik van andere mediaservers op mijn PC zie ik in het menu van de TV alleen de opties om alle op de PC opgeslagen video's, of foto's, of muziekbestanden etc. tevoorschijn te halen. Kan dus nergens een mogelijkheid vinden  de individuele mappen te zien waarin ze zijn opgeslagen. Ik neem aan dat het menu in de X8505  ook in andere recente Bravia series te vinden is en hoop dat iemand de oplossing weet...

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Blijkt dus idd mogelijk te zijn. Als de server is geselecteerd geeft de knop 'options' de mogelijkheid om voor weergave in mappen te kiezen. Vreemd dat dit geen standaardinstelling is.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Klopt. Daar doelde ik ook op. 

Maakt het overzicht wel fijner! Niet ideaal nog steeds, maar werkzaam genoeg.