annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T3 opent geen websites meer

profile.country.NL.title
jos-va
Nieuw

PRS-T3 opent geen websites meer

Kom er tijdens de vakantie achter dat mijn PRS-T3 Reader uit 2013 geen website meer opent.

Via Google en met WIFI wordt wel gezocht en worden de gevonden sites in een lijst getoond. Ik heb Google daarvoor ook toestemming gegeven. Wil ik echter een site openen dan krijg ik de meldingen: >> Er kan geen beveiligde verbinding tot stand worden gebracht<<  >>Kan geen toegang krijgen tot de webpagina<<. Alleen Google als zoekmachine draait en zoekt op alles wat ik intyp. Daarna openen van een webpagina is niet mogelijk. De Reader denkt dat de verbinding via WIFI niet werkt of de URL fout is. Maar mijn WIndows-mobiel telefoon kan gewoon alles op het internet via dezelfde WIFI. Net als mijn PC via de kabel.

Is W8 als OS daar schuld aan want de laatste update uit 2017 staat op de Reader. Gelukkig doet verder alles het nog perfect.

Waarom wel met Google zoeken maar geen enkele site openen?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @jos-va

 

Het heeft te maken met de ondersteuning inderdaad. De PRS-T3 heeft wel een browser, maar niet de laatste beveiliging om op een webpagina te komen. 
Als ik het me goed herinner is de Google optie voor zoeken ingebouwd in het OS. Omdat het op Android draait in de achtergrond. Je kunt via Google of Wikipedia zoeken als je op een woord klikt. Die integratie is iets anders als het surfen naar een webpagina op de PRS-T3. 

 

 

profile.country.NL.title
jos-va
Nieuw

Dan ga ik maar eens alternatief aan de slag. Heb nog wel niet helemaal door hoe ik die default geinstalleerde Google daarvoor gebruiken moet maar als het buiten regent heb ik binnen een hoop tijd.

Ook nog bedankt dat je naar Android verwijst want dat kon ik nog nergens goed omschreven vinden omdat ook vaak Windows genoemd wordt.