annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

E-Reader Problemen en hiervoor de oplossingen.

profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

E-Reader Problemen en hiervoor de oplossingen.

Geachte lezers,

Welkom op het Sony Forum.

Heeft u problemen dat de e-boeken niet meer overgezet worden vanuit uw Windows- of Macintosh computer naar uw eBook Reader, geeft de Reader een melding dat hij gemachtigd is voor een andere gebruiker, of is er een autorisatie probleem met Adobe of de Library?
Of loopt het scherm vast?

Hier kunt u de handleiding downloaden die stap voor stap beschrijft hoe u een eBook Reader dient te autoriseren en te de-autoriseren op een Windows- of een Macintosh computer en hoe andere problemen opgelost kunnen worden die er tussen uw Windows- of Macintosh computer en uw Reader kunnen optreden.

In het document wordt ook de uitleg over de programma’s gegeven die nodig zijn.
- Sony Library
- Adobe Digital Editions

Als u in de Reader Library, links in het menu: 'Fout' ziet staan i.p.v. van 'uw Reader'.

Dan kunt u de Reader op een andere computer proberen, werkt het daar eveneens niet, dan is er zeer vermoedelijk sprake van een defect.

Dan kunt u het beste contact opnemen met een Autorized Service Partner: http://support.sony-europe.com/repair/ASC/ASC.aspx?site=odw_nl_NL en de eReader daar ter reparatie aanbieden.

Mocht u nog met vragen zitten en uw vraag staat niet tussen de topics, kunt u deze altijd als nieuwe topic op dit forum stellen.

Vriendelijke groet,

Marc_Jac

Sony Medewerker.

Message was edited by: Hans_Klis

20 ANTWOORDEN 20
profile.country.NL.title
Chanine
Ontdekker

Hallo iedereen, Ik overweeg om een ​​Sony e-book aan te schaffen voor mijn zoon. Hij is 10 jaar oud en houdt van lezen. Ik vraag me af of iemand van jullie ervaring heeft met Sony e-books voor kinderen. Zijn ze gemakkelijk te gebruiken? Zijn ze sterk genoeg om het gebruik door een kind te weerstaan? Zijn er functies die u in het bijzonder zou aanbevelen?