annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Autoriseren PRS-T1

profile.country.NL.title
Crazycow
Ontdekker

Autoriseren PRS-T1

Ik lees al jaren met veel plezier op mijn PRS-650. Omdat deze steeds vaker vastliep en ook de accu minder werd keek ik naar een andere e-reader. Tot ik van een kennis een PRS-T1 kreeg. Deze was bij haar vastgelopen maar ik had hem binnen no-time weer aan de praat. Ik heb hem teruggezet naar fabrieksinstellingen en nu wil ik de e-reader autoriseren met mijn Adobe-ID. 

Maar wanneer ik hem aan de computer hang ziet Reader for PC hem niet. Ook bij Adobe Digital Editions komt hij niet tevoorschijn. Ik kan wel handmatig boeken op de PRS-T1 zetten maar omdat hij niet geautoriseerd is kan ik ze niet lezen. De computer ziet de PRS-T1 dus wel. Op de e-reader zelf staat ook dat er geen DRM-machtiging aanwezig is.

Ik gebruik Windows 10. Ook Calibre gedownload maar hier kon ik de autorisatie niet vinden. 

Ik las ergens op het forum dat de drivers dan niet op de computer staan maar ik kan geen drivers vinden.

Omdat ik de PRS-T1 niet kan autoriseren durf ik ook mijn PRS-650 niet te resetten uit angst dat ik hierop dan ook niet meer kan lezen. Wie heeft tips?

Ik weet dat de Sony e-readers uitlopend zijn maar wanneer ik de autorisatie voor elkaar krijg dan scheelt het weer een apparaat op de schroothoop.

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wordt de autorisatie niet geaccepteerd omdat er al een autorisatie van de PRS-650 aanwezig is?

Probeer het eens op een andere schone PC.

 


suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!