annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony A77ii flitsers

OPGELOST
profile.country.NL.title
wilhum
Ontdekker

Sony A77ii flitsers

Allen goedendag,

 

Onlangs heb ik de Sony A77ii aangeschaft. Echter is bij jullie wel bekend dat de hotshoe is veranderd, waardoor ik bijna verplicht ben om de duurdere Sony serie flitsers aan te schaffen.

 

Is er iemand die ook andere merken erop hebben gemonteerd met of zonder adapter?

mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar geen adapter omdat de reactie veelal negatief zijn omtrent het niet goed bevestigd zijn van de flitser waardoor deze eraf zou kunnen vallen.

 

thanx!

gr Jeroen

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik heb geen ervaring met andere flitsen, maar als je een alternatief zoekt voor Sony flitsen, is Mecablitz een heel goede reeks van Metz.

 

http://www.metz-mecatech.de/en/lighting/flash-unit-recommendations.html#anwsearch

 

Ik heb de search aangepast zodat je met de "multi-interface-hotshoe" zit, dus compatibel met jouw camera.

 

ps: Ik gebruik gewoon een HVL-F58AM met adapter...en tot hiertoe nooit problemen gehad, noch met flitsen, noch met de bevestiging. En bovendien zijn de flitsen van Sony tegenwoordig absoluut niet duur geprijsd vergeleken met andere merken. Het is zowat het enige accessoire dat in prijs is gedaald over de jaren heen :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik heb geen ervaring met andere flitsen, maar als je een alternatief zoekt voor Sony flitsen, is Mecablitz een heel goede reeks van Metz.

 

http://www.metz-mecatech.de/en/lighting/flash-unit-recommendations.html#anwsearch