annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe krijg ik applicaties op mijn alpha 5000???

LarissaStaneke
Ontdekker

Hoe krijg ik applicaties op mijn alpha 5000???

Wellicht kunnen jullie mij helpen Smiley Vrolijk 
Ik heb sinds gister een alpha 5000. Ik wil hier graag de diverse applicaties voor downloaden om te kunnen bewerken... Maaaaar.... 
Hoe krijg ik die in godsnaam op mijn pc? of op mijn camera? op mijn telefoon? Ik snap er helemaal niks van. 
Op de site www.playmemoriescameraapps.com klik ik op de groene knop: in 4 stappen installeren... Maar bij het aansluiten van mijn camera met de usb blijft hij ' hangen' ? 
Heb jij nog tips en trucs hoe ik het snelste apps kan zetten op mijn camera? of op de pc (MACBOOKAir)? Of op mijn IPhone? 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpenSmiley Vrolijk 

Big Smile, 

 

Larissa Staneke

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Larissa en welkom op het forum!

 

De apps die in je link staan, zijn apps die je op de camera moet zetten. Dus niet op de telefoon of pc. Er zijn 2 (mss meer) grote manieren om de apps te installeren op de camera: ofwel de camera verbinden met de pc (die verbonden is met internet) ofwel de camera rechstreeks verbinden met je thuisnetwerk (router).

 

Ik vind de laatste manier het gemakkelijkste omdat ik zelf al meerdere malen problemen had om een app via de pc te installeren (scherm blijft hangen, etc...)

 

In het algemeen ga je in het menu van je camera naar netwerktoegang en verbind je ofwel via WPS (dat is een drukknop op je router, dat zijn 2 pijltjes die "roteren", zie google afbeeldingen) ofwel geef je het paswoord op van je SSID (SSID is de naam van je thuisnetwerk). Vervolgens ga je naar de camera apps op je camera en krijg je een inlogscherm. Een login en paswoord heb je wellicht al via de pc aangemaakt (is ook het gemakkelijkst). Vul deze in en je komt in het scherm met alle apps. Daar kies je wat je wil en de apps worden op de camera gedownload en geïnstalleerd.

 

Ik heb geen camera bij de hand, dus kan je geen gedetailleerdere uitleg geven op het moment, als je ergens vastzit, let us know :wink:

 

Groetjes!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
LarissaStaneke
Ontdekker

Joepieeeeee Gelukt!!!

Hartstikke bedankt voor je ontvangst en natuurlijk snelle antwoord!! :slight_smile: 

Ik zal vast nog wel meer vragen krijgen dan val ik jullie weer lastig :slight_smile: 

Big Smile, 

 

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Leuk!

 

Welke app(s) heb je geïnstalleerd? :slight_smile:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training